Temat: Nowa kampania pierwszej charytatywnej sieci komórkowej - Viva! Mobile

„Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy” – to hasło nowej kampanii reklamowej sieci VivaMobile. Nowi klienci pierwszej charytatywnej telefonii komórkowej w Polsce opłacając abonament wspierają podopiecznych Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt!

W ramach kampanii, Fundacja Viva postanowiła promować swoją ideę, czyli pośrednie wspieranie prowadzonej przez nią działalności charytatywnej i edukacyjnej w zakresie opieki i pomocy zwierzętom bezdomnym, porzuconym lub okrutnie traktowanym. W Viva! Mobile” – oprócz rozmów, SMS-ów, MMS-ów bez limitu w kraju, są różnorodne pakiety internetu oraz karty internetu mobilnego. 30% kwoty comiesięcznego abonamentu, jaki płacą klienci sieci komórkowej zasila konto Fundacji. W ramach kampanii zrealizowane zostaną  działania reklamowe SoMe, które zasięgiem obejmą zarówno Facebook jak i Instagram. Planowana jest również realizacja spotu promocyjnego. Za koncepcję oraz realizację kampanii odpowiada agencja Olmeka Creation House.

Projekt ruszył we wrześniu i jesteśmy dopiero na początku naszej drogi.  Do tej pory udało nam się pozyskać wielu abonentów sieci Viva! Mobile. Naszym celem jest pokazanie ludziom, że mogą pomagać, działając jak dotychczas. Aktualnie każdy z nas posiada jeden lub dwa numery u swojego operatora, ale do tej pory pieniądze z abonamentu nie trafiały tam, gdzie mogły naprawdę pomóc, były jedynie comiesięcznym obowiązkiem i „zwykłą” opłatą za rachunek. – mówi Cezary Wyszyński, Prezes Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt Viva!
Partnerem fundacji jest Next Mobile – operator umożliwiający tworzenie własnych, spersonalizowanych sieci komórkowych, który odpowiada za realizację wszystkich elementów funkcjonowania Viva!Mobile: począwszy od stworzenia elementów brandingu sieci, poprzez integrację z naszym systemem, stworzenie dokumentów dla Abonentów, uruchomienie Biura Obsługi Klienta, a także prowadzenie działań marketingowo-sprzedażowe.

Głównym przekazem i celem kampanii „Rozmawiaj jak zawsze. Pomagaj jak nigdy”, który chcieliśmy podkreślić  podczas kreacji  jest uświadomienie ludziom, że pomagać, może każdy bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W ramach kampanii został stworzony dedykowany hasztag: #PomocBezLimitu. Niesie on ze sobą jasny przekaz: Nie ma w nas limitu pomocy i dobra, które możemy przekazać, wystarczą dobre chęci, symbolizuje on także znakomitą ofertę Viva! Mobile.  Z Fundacją Viva mieliśmy okazje współpracować już wiele razy. Wierzymy, że najlepsze kampanie to te, które mogą zmienić Świat na odrobinę lepszy, dlatego bez wątpliwości zaangażowaliśmy się w ten projekt.  – mówi Aleksandra Waga-Mizera Dyrektor Artystyczny agencji kreatywnej Olmeka Creation House.

Naszym celem  jest możliwość nawiązania współpracy również z innymi fundacjami w Polsce, które dzięki stworzeniu własnej sieci komórkowej miałyby takie same szanse jak Fundacja Viva! na otrzymywanie stałego wsparcia poprzez nowy kanał, jakim jest oferta mobilna. Chcemy utorować drogę, aby każdy nasz kolejny partner mógł rozwijać pomysł według własnych potrzeb i wizji. – mówi Rafał Kozłowski, Prezes Next Mobile.

Kontakt: Cezary Wyszyński cezary@viva.org.pl 502279920
Rezygnacja z otrzymywania wiadomości lub uaktualnienie danych kontaktowych.